~MemBace pUn BoleH DapAt dUit TaU..(^_^)..~

TeMaN bLoG saYE (^_^)

Sunday, April 17, 2011

~RiNdU yAnG TeRaMat~

Assalamualaikum..

hye semua..huhu ari ni saye sedih..ari ni saye gi umah kakak saye kt kajang..ni umah sewa bru dia..hehe maklum la..da kawin..kene la dok umh lain kn..huhu tp bukan pasal tu sye nk cite..sbnrnye..saye jeles sgt tengok kawan2 saye dapat borak ngn bf diorg..jeles yg teramat...bila bace blog kawan2 cite pasal bf diorg..seronok sgt..tp dlm mase yg same saye sangat2 cemburu ngn mereka semua...

saya sangat rindu kt buah hati pengarang jantung hati saye..lebih2 lg bila td gi mkn kt tempat yg kitrg pernah makan bila gi dating..bila lalu kt tempat yg kitrg pernah lalu..huhu semua nye buat saye bertambah2 rindu ngn dia..saye rindukn dia yang dulu..yang masih ade mase tuk melayan kerenah saye..huhu tp rasenye xdpt kot..sekrg dia da bz ngn kerje dia...huhu xpela..saye relakan dia buat mcm ni..saye akn doakn semoga dia bahagia ngn hidup dia..biar la dia nk buat pe yg dia nk buat..& ape yang dia rase penting dlm hidup dia..saye hanya mampu doakan kejayaan dia..saye xnk jadi penghalang dlm setiap ape yang dia buat...lau dia gembira saye pun akn gembira..hmmm tp yang pasti sekarang ni saya sangat perlukan dia..saya sangat rindukan dia..Ya Allah..Kau tabahkn lah hati hamba-Mu ini...walaupun dia jarang ade dekat dengan saye..tp dia selalu ade dalam hati saye...

really miss dis moment............

nasib bek ade BOBO..dia la yg temankn saye....huhu


3 comments:

yanz orked said...

alalaa... cian kak raha... xpe2.. suh je kak sue tu temankan ... hehee =p

nadeafu chan said...

semoga anda tabah :)

MiSs RaHaIDa said...

yanz:hehe tu la..sian saye...huu

nadeafu chan: tq dear..

JoM kiTe BerPAkaT.. (^_^)

jOm JeNguK..(^_^)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...