~MemBace pUn BoleH DapAt dUit TaU..(^_^)..~

TeMaN bLoG saYE (^_^)

Friday, February 25, 2011

~mY nEw StyLe~

As Salam..

hye semua..hehe bertemu kembali kite pada hari ini..hahaha cm deejay lak..hehe xley2 kang kalah lak deejay2 lain..haha..perasaan sudah...hehe dah2..ni bukan nk bercerita pasal deejay or what ever la..tp sye nk bercerita & meng"update" my new style..hehe xde la new sgt..bbrp jam yg lalu la..sebelum ni sye ade bubuh entry pasal rabun kan..hehe ni la akibatnye setelah sye dapati saye rabun tu..haha..mesti lg comel kan..hehehe perasan sudah tuk kali yang ke-2..hehe xpe la..sape la yang nk puji lau bukan diri sendiri kan..hehehe


this is before i wear a specs..
tp yang part paling best adalah..my beloved kekasih hati telah memuji sye comel bila sye send gmbr sye kt dia td...hehe suke3!!!hehe terima kasih sayang..luv u...mmuuuuaaaaaahhhhhhhh99999 lah..hehe walaupun pada mulanye sye kecik ati ngn dia coz dia xpercaye kt saye...huhu xpe la syg..Allah je yg tau kebenarannye..terpulang kt sayang nk percaya atau pun x..hehe eh touching lak..hehe..k la..lau ade sape2 nk comment entry ni dipersilakan..xkisah la comment yang membina atau pun tidak..insyallah akan saye terima dengan hati yang terbuka..hehe..k la sampai sini jek dulu..hehe Wassalam...

comel x..hehe 1st time i wear a specs..
ank sape la ni kn..hehe


5 comments:

puterinuraqiliah said...

thnx follow blog sy^^

puterinuraqiliah said...

thnx follow blog sy^^

MiSs RaHaIDa said...

same2 cik puteri nuraqiliah..(^_^)

Ini Raha said...

dah beli la speck ni?ingat sesaja try..ok lorr not bad..mesti abah ckp cantik sikit sebab tengok kak pakai speck cantik banyak kan?hahaha

MiSs RaHaIDa said...

da ley wei..asyik sakit kepala jek...hehe perasan sudah..aku cntik byk la..abah sje je tu..hahaha

JoM kiTe BerPAkaT.. (^_^)

jOm JeNguK..(^_^)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...