~MemBace pUn BoleH DapAt dUit TaU..(^_^)..~

TeMaN bLoG saYE (^_^)

Sunday, June 12, 2011

Aku Ingin Berubah..



Ya Allah..
Berikanlah aku kesempatan untuk berubah
Berikanlah aku kekuatan untuk menghadapi segala dugaan-Mu
Tabahkanlah hatiku untuk meneruskan kehidupanku
Kuatkanlah imanku yang rapuh ini

Ya Allah Ya Rahman Ya Rahim..
Kurniakanlah kepadaku ketenangan dan kedamaian dalam hidupku 
Kau berikanlah petunjuk jalan yang benar kepadaku
Seandainya aku belum layak Ya Allah
Maka layakkanlah aku
Semoga dengan berbekalkan iman dan taqwa itu 
Dapatlah kiranya menyelamatkan daku
dari berputus asa dengan rahmat-Mu

Ya Allah..
Aku ingin bahagia dalam dakapan kasih-Mu

Amin..



No comments:

JoM kiTe BerPAkaT.. (^_^)

jOm JeNguK..(^_^)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...